Demiryolları ve Hafif Raylı Sistemler


Proje No: 9305
Proje Konusu: Tatvan - Van Hızlı Tren Demiryolu
İşveren: Ulaştırma Bakanlığı DLH Genel Müdürlüğü
Başlangıç - Bitiş: 1993 - 2000
Girişim Tipi: Tek Başına
Detaylı Açıklama:
238 km. Çift Hatlı Hızlı Tren Demiryolu
Maksimum Eğim : % 012.5
Minimum Kurb Yarı Çapı : 1,000 m
1/25,000 Ölçekli Harita Çıkarılması
1/2,000 Ölçekli 600 m Genişlikte Şerit Harita Alımı
Aplikasyon ve Enkesit Alımı
Toplam 1,250 Hektar Kamulaştırma Projesi

Zemin Araştırma İşleri
Toplam 13,042 m Sondaj Yapılması (10-130 m)
962 m Araştırma Çukuru
Sismik ve Rezistivite Deneyleri
Laboratuvar, Pressiometre, Piyeziometre Deneyleri
Jeolojik Harita, 1/2,000 Jeolojik Plan Profil

Tüneller (4.8 m Çap, 20-40 cm Beton Kalınlığında)
24 Tünel, Toplam 12,692 m, En Uzun Tünel : 2,170 m

Sanat Yapıları
Viyadük : Toplam 2,065 m, 5 adet, 35 m Ayak Aralıklı, Prefabrik Öngermeli
En Uzun Viyadük Boyu: 595 m
357 Menfez, 70 Üst Geçit, 107 Alt Geçit

9 adet İstasyon Tesisi
Sarıkum, Ahlat, Adilcevaz, Karşıyaka, Heybeliköy,
Erciş, Ünseli, Halkalı, Güveçli İstasyon Binaları (532 m2)
Peron (11 İstasyon x 540 m2)
Yaya Alt Geçit (11 İstasyon x 180 m2)
Ambar Binası (9 İstasyon x 303 m2)
Açık Ambar (9 İstasyon x 2,250 m2)
Şeflik Binası (5 İstasyon x 682 m2)
Karayolu Kataner Binası (5 İstasyon x 315 m2)
Kısım ve Şube Şefi Binası (3 İstasyon x 235 m2)
İşçi Yatakhane Binası (3 İstasyon x 855 m2)
Isıtma Merkezi (3 İstasyon x 230 m2)
Personel Lojmanları (11 İstasyonda Toplam 16,000 m2)
Pozotosu Binası (3 İstasyon x 168 m2)
Trafo Binası (3 İstasyon x 100 m2)
ESER Tarafından Sağlanmış Hizmetler
Çevresel Etki Etüdü
Detay Mühendisliği
Fiyat Tahminleri
Fizibilite Etüdü
İhale Dosyası Dokümantasyonu
Jeofizik Etüdler
Jeoteknik Etüdler
Temel Mühendislik
Topoğrafik Etüdler
Resimlerin üzerine tıklayarak büyük formatta izleyebilirsiniz.